08 stycznia 2013

Za co kochamy kino – filmografie by Gen Ip

Muszę wam się przyznać, że nie zawsze mam ochotę usiąść i rozpocząć seans nowego filmu. Jest jednak coś, co zawsze przypomina mi jak wspaniałe może być kino i od razu napełnia mnie ochotą na kolejny film. To montaże filmowe tworzone przez niejakiego Gen Ip.

Od trzech lat na kanale YouTube użytkownika genrocks pojawiają się specjalne kolaże filmowe będące podsumowaniem ostatnich 12 miesięcy w kinie. Znakomity montaż zarówno obrazu jak i dźwięku oraz idealnie dobrana muzyka tworzą fenomenalne kilkuminutowe spektakle. Koniecznie musicie je zobaczyć, najlepiej w najlepszej jakości. Na wspomnianym kanale znajdziecie zresztą więcej świetnych montaży tematycznych. Polecam gorąco!

Aha! Oglądajcie obowiązkowo w najlepszej jakości!

Filmoghraphy 2010
Tę część musiałem podlinkować przez vimeo. Niestety YouTube blokuje film w Polsce.


Filmography 2010 from Eliot on Vimeo.

Filmoghraphy 2011



Filmoghraphy 2012


2 komentarze:

  1. aż mam ochotę na kino hollywódzkie, mimo że za nim nie przepadam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak te filmiki działają. Z tym, że są w nich nie tylko filmy hollywoodzkie, ale i co popularniejsze spoza Fabryki Snów.

      Usuń